19 octombrie 2006
J. W. Marriott Grand Hotel, Bucuresti

............................................................................................................................................................................................................................................................................


Andrew Ingram

WHAT IS THE POWER OF SOUND?
Andrew Ingram
 

Radioul este un media puternic, dar si plin de provocari: nu se poate folosi de imagini, iar oamenii sunt intotdeauna preocupati si de alte activitati in timp ce asculta radio. Ce  implica aceste trasaturi specifice pentru modul in care brandurile folosesc acest vehicul media? Andrew Ingram recapituleaza care sunt obiceiurile de consum in cazul radioului si puncteaza rezultatele care decurg de aici in privinta folosirii in mod eficient a acestui tip de media. Prezentarea sa este ilustrata de cercetari recente ale Biroului de Audit Radio din Marea Britanie, ale caror rezultate indica noul rol pe care il joaca radioul, intr-o lume in care oamenii cauta din ce in ce mai mult sa evite publicitatea.



Despre Andrew Ingram

Douazeci de ani de cercetari si analize ale domeniului de media si publicitate, cel mai recent in slujba Biroului de Audit Radio din Marea Britanie. Multumita  eforturilor sale, specialistii din publicitate si marketing pot intelege mai bine cum functioneaza radio-ul si cum sa  foloseasca acest tip de media intr-un mod eficient.
Este autorul a numeroase lucrari de specialitate:

         

 


Philip Maes






 

RELEASING THE POWER OF RADIO
Philip Maes
 

Adevarul este urmatorul: Daca vrei ca lumea sa-ti asculte spotul publicitar, asigura-te ca nu suna ca un spot publicitar.
Ti se pare ca asta suna ciudat?

Afla de de la Philip Maes care sunt instrumentele creative potrivite ca sa le retii oamenilor atentia cu ceea ce ai sa le spui. Afla ce sa faci si ce sa nu faci ca sa ai  performante atunci cand comunici pe radio. Afla cum gandeste un om de radio care stie cum sa faca publicitatea radio sa functioneze cu adevarat!



Despre Philip Maes

Jurnalist si scriitor, apoi freelancer si copywriter, Philip Maes a lucrat timp de mai bine de 15 ani pentru marile agentii de publicitate, precum: DMB&B, GREY, Moors Bloomsbury din Grupul BBDO, DDB, Leo Burnett, Duval Guillaume, LG&F, TBWA, Publicis, Ogilvy&Mather, Saatchi & Saatchi, etc. Detine un portofoliu impresionant de premii pentru creatie: Leul de Bronz - Festivalul de la Cannes, EFFIE, Newspaper Award, Top Topical Award, CCB,  ADCE, etc.
Experienta sa acopera toate tipurile de media, dar specialitatea sa este publicitatea radio, fiind autor si prezentator a numeroase workshop-uri si seminarii despre gandirea conceptuala si copywriting pentru radio. (Mandy Wheeler workshop, Londra sau the International Radio Seminar, Los Angeles)

Este membru al Executive Committee al CCB si Director Radio Reclame Academie Belgia
 
   
 

Copyright © 2006 Splendid Media. Toate drepturile rezervate.